Anwar Ibrahim, Tun Mahathir atau Rafizi Ramli Akan Dibunuh ? - Facebooker Sharifah Sofia

Tuesday, July 07, 2015



Siapa selepas ini yang bakal dibunuh ? DSAI, Tun Mahathir atau Rafizi Ramli.

TERKINI: PDRM, SPRM dan Bank Negara Malaysia sudah memulakan siasatan dakwaan dari Wall Street Journal. Adakah ia telus dan boleh dipercayai ? ataupun wayang sandiwara bagi menutup isu salahguna wang kerajaan oleh Anak Tun Razak yang bernama ‪#‎Najib‬.

Tutup kes pembelian 2 kapal selam scoppene secondhand dan siapa anak di dalam kandungan Altantuya ?

(1) Altantuya telah dibunuh di hutan Puncak Alam dekat Shah Alam antara jam 10 malam 19 Oktober dan 1 pagi 20 Oktober 2006. Kesemua rekod keluar masuk Altantuya telah pun dihapuskan oleh Jabatan Imigresen Malaysia.

Apa motif pembunuh dan siapa yang mengarahkannya ?

(2) Pengasas AmBank Berhad, Hussain Ahmad Najadi 75, yang berasal dari Bahrain ditembak mati di kawasan letak kereta di Lorong Ceylon, Kuala Lumpur pada pukul 1.30 tgri (29/07/2013) sementara isterinya cedera terkena tembakan. Manakala keesokannya (30/08/2013) akaun Najib Razak telah pun disahkan close.

Kesemua rekod keluar masuk ke akaun AmPrivate Banking milik ‪#‎najib‬ telah pun dihapuskan.

Kesemua orang penting Najib Razak mati ? Helikopter meletop ? Kes terancang ?

(3) Pada 4 April 2015, sekitar pukul 4.55 petang Helikopter meletop. 

Ketua Setiausaha Sulit Perdana Menteri Datuk Seri Azlin Alias.Ahli Parlimen Rompin Tan Sri Jamaluddin Jarjis dan Ketua Pegawai Eksekutif SP Baiduri Sdn Bhd iaitu Datuk Tan Huat Seang disahkan meninggal dunia ditempat kejadian. Dimaklumkan 3 orang penting di atas tahu rahsia sulit Najib Razak dan orang-orang ini harus dihapuskan sebelum maklumat sulit Najib bocor !!!

4) Pada 01/07/2015 Najib Razak telah berjumpa dgn Gabenor Bank Negara utk mengarahkannya "stanby" untuk membuat sidang media bagi menafikan duit sejumlah RM 2.3 Bilion telah masuk ke akaunnya. Jika Tan Sri Zeti Akhtar enggan berbuat demikian mungkin juga nasib beliau akan mati dalam keadaan misteri seperti yang terjadi kepada mangsa-mangsa di atas.

Setelah meneliti dan menyemak semua maklumat tertutup yg diperolehi dari pelbagai sumber, Najib Razak akan mengarahkan pembunuh upahan untuk membunuh orang-orang atau individu yang dipercayai boleh menggugat dan membocorkan segala kejahatan dan penyelewengan yang dilakukan sebelum ini dan sekarang ini. Segala bukti-bukti salah lakunya akan dihapuskan A to Z dan Najib Razak akan terlepas lagi dan lagi dan akan terus menipu,merompak dan menzalimi jutaan rakyat Malaysia.

Justeru itu di dalam bulan Ramadhan yang mulia ini marilah kita sama-sama berdoa pada Allah s.w.t di atas segala bentuk kezaliman yang dibuat oleh ‪#‎NajibRazak‬ dan ‪#‎RosmahMansor‬. terutama sekali pada 10 malam terakhir agar diketemui pada malam yang dipanggil Lailatul qada' yang mana doa kita akan dimakbulkan. Semoga segala jawapan akan terjawab selepas syawal nanti. InsyaAllah.

‪#‎RakyatMalaysiaBangkitLawanBN‬
‪#‎SelamatkanMalaysia‬
‪#‎KitaLawanSampaiMenang‬

Dipetik Dari Facebook Sharifah Sofia Syed Rashid

P/S : PENAFIAN : Admin tidak terlibat sama sekali dengan post asal yang dibuat oleh Facebooker Sharifah Sofia ini. Post ini dikemaskini pada 5 Julai 2015 melalui facebook rasmi peribadi beliau dan seperti biasa, ia menjadi viral dikalangan facebooker. Admin hanya letakkan status ini di blog sahaja tanpa mengubah apa-apa maksud asal.

Admin tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang diberikan oleh pelawat blog ini dan post hasutan yang dibuat melalui facebooker ini. Harap maklum.


POST FACEBOOK ASAL DARI SHARIFAH :



ANDA ADA BISNES ?

ANDA ADA JUAL PRODUK ATAU BISNES PERIBADI? BOLEH TINGGALKAN BISNES ANDA SECARA PERCUMA DI RUANGAN "FACEBOOK KOMEN" DI ATAS SECARA PERCUMA ! (ADMIN TAK AKAN DELETE)

.

.

.

.

.