Kedai motor Taiping ini tak bagi geran sekalipun ayah aku meninggal dunia akibat bawa motor tu !

Tuesday, January 26, 2016




Kedai motor Taiping ini tak bagi geran sekalipun ayah aku meninggal dunia akibat bawa motor tu !

Ini la namanya peniaga takdak hati perut ! Bukan isu rasis atau apa, ini kes aniaya. Mohon berhati-hati supaya tak terkena macam aku.

Nama kedai moto ni Eng Wan Motor di Simpang, Taiping.

Aku beli motor kat kedai dia ni, motor tak bayar habis lagi. Hari ni aku datang sebab nak ambik geran fotostat untuk urusan balai trafik. Mintak kat pekerja dia kata boss tak bagi. Kena bayar habis baru boleh bagi geran fotostat. Ayah aku meninggal eksiden bawak moto tu, kalau bukan sebab urusan balai aku pun tak kebulur nak ambik geran fotostat tu. Gila apa nak ambik geran fotostat kena bayar habis dulu? Aku beli kereta guna loan CIMB pun dah dapat geran ori.


Geran fotostat ni banyak kegunaan. Nak masuk apartment baru nak apply card pun dia mintak geran fotostat, nak buat stiker kereta kat ofis pun dia mintak geran fotostat. Geran fotostat memang hak pembeli. Ni aku mintak kat staf dia cakap boss tak bagi, aku mintak nombor boss pun dia tak nak bagi.



Hang ikut prosedur mana nak kena bayar habis dulu kalau nak dapat geran fotostat ?

Aku cabar nak viralkan, dia senyum. Okay kita tengok

Lepas ni aku nak report ke tribunal pulak.

Keluhan ini ditulis Oleh Muhsin Zaidi via Facebook

ANDA ADA BISNES ?

ANDA ADA JUAL PRODUK ATAU BISNES PERIBADI? BOLEH TINGGALKAN BISNES ANDA SECARA PERCUMA DI RUANGAN "FACEBOOK KOMEN" DI ATAS SECARA PERCUMA ! (ADMIN TAK AKAN DELETE)

.

.

.

.

.