PANAS ! Tauke Kedai Oppo Terangkan Hal Sebenar (VIDEO)

Monday, July 13, 2015



TONTON VIDEO 1 DI BAWAH : 


TONTON VIDEO 2 DI BAWAH :



So far我看到这是最稳定的消息,来之Star Online的,都说了不要看表面就确定结果,看了这新闻你就更加了解啦!是完全没关系到Oppo有没有卖假电话,现在只好脸皮厚厚收回自己一直说“首先你要了解Oppo是不会卖假电话的一大堆理论”和 警察也证明了卖假电话是报假案,那么现在大家都可以好好的休息,过回普通日子了啦!
Posted by 池炜城 on Sunday, July 12, 2015


Kecoh di Plaza Low Yat

Kuala Lumpur: Tujuh lelaki menyerang dan merosakkan sebuah kedai telefon bimbit di tingkat bawah Plaza Low Yat, di sini, 7.50 malam tadi.

Sumber polis berkata, suspek memecahkan peralatan di dalam kedai itu selain turut memukul pekerja kedai berkenaan.


Katanya, kerugian dianggarkan lebih RM 70,000. “Kejadian berpunca daripada perasaan tidak puas hati apabila salah seorang rakan suspek ditahan pengawal keselamatan Plaza Lowyat kerana didakwa mencuri telefon bimbit di kedai itu sebelum diserahkan kepada polis.

“Kes disiasat mengikut Seksyen147/427 Kanun Keseksaan kerana merusuh,” katanya.

Sementara itu, insiden berkenaan turut ‘viral’ di media sosial selepas video dan gambar kejadian tersebar.

VIDEO RUSUHAN


Lagi video #BoikotLowYat kiriman likers.Admin harap semua pihak jangan mengambil tindakan yang melulu.
Posted by Boikot Plaza Low Yat on Sunday, July 12, 2015

Polis tutup laluan ke Plaza Low Yat, 4 individu ditahan


KUALA LUMPUR: Pihak polis telah menahan empat individu kerana kesalahan mencuri dan merusuh berhubung insiden pergaduhan di Plaza Low Yat pada Sabtu.

Setakat ini, polis telah membuka dua kertas siasatan melibatkan Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh dan Seksyen 379 Kanun Keseksaan berkaitan kesalahan merusuh dan mencuri, kata Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Tajuddin Md Isa.

"Kami memberi jaminan akan menjalankan siasatan dengan telus dan adil melibatkan kedua-dua pihak.

"Beri masa polis melengkapkan siasatan sebelum membuat apa-apa kesimpulan," katanya ketika ditemui di Plaza Low Yat malam Ahad.

Sehubungan itu, beliau meminta rakyat agar tidak percaya khabar angin yang disebarkan di media sosial.

Mengulas mengenai insiden kekecohan berhampiran Plaza Low Yat awal malam tadi, beliau berkata sekumpulan lelaki berkumpul di hadapan pintu besar pusat membeli-belah tersebut pada sekitar jam 8.30 malam.

"Seorang suspek ditahan hari ini kerana cuba memprovokasi kumpulan terbabit," kata Tajuddin.

Saksi berdekatan memberitahu bahawa kumpuan terbabit mula berkumpul sejak jam 6 petang dan bergerak ke arah pintu hadapan Plaza Low Yat pada sekitar jam 8.30 malam.

Polis tiba pada sekitar jam 9 malam untuk mententeramkan keadaan dengan menutup beberapa laluan masuk
ke tempat terbabit.

Sementara itu Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar melalui laman Twitter berkata tiada pergaduhan atau rusuhan di Plaza Low Yat pada malam Ahad.

(UPDATE) Sebuah Wira milik cina lowyat bertembung dengan sekumpulan budak motor. Dua pertembungan di jalan belakang imbi. Cina cakap "Melayu tak guna".

Ini kes sudah jadi besar.






ANDA ADA BISNES ?

ANDA ADA JUAL PRODUK ATAU BISNES PERIBADI? BOLEH TINGGALKAN BISNES ANDA SECARA PERCUMA DI RUANGAN "FACEBOOK KOMEN" DI ATAS SECARA PERCUMA ! (ADMIN TAK AKAN DELETE)

.

.

.

.

.